New York City

2011-03-11 @ 05:33:27
Kul att komma till NY city igen!! Vi akte ratt mycket buss. Guiden var jatte bra och beratta grejer om varje hus och plats typ, dar bor den kandisen, dar spelades den filmen in mm. Jatte kul!! Var aven uppe i Rockefeller center men det borjade renga och blev dimmigt sa kunde inte se sa langt. Nu har vi nyss kommit hem och ar helt genomblota, men det var det vart!! haha

Imorgon ska jag till min vardfamilj, dem ska hamta mig utanfor ett mall som tydligen ar jaaaaaatte stort sa hon har skickat tre mail idag och fragat pa vilken sida jag kommer, jag fick fraga lararna och nu trodde hon att hon visste, haha hoppas hon hittar mig imorgon!!

Godnatt ♥

Kommentarer
mallan

ååh hoppas allt är bra emmis, och att din familj är snääll! pussipuss

2011-03-11 @ 11:48:27
frida världens bästa kusin

Hittade dem dig eller står du kvar utanför mallet?

2011-03-12 @ 13:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback