This one's for you and me, living out our dreams

2011-08-06 @ 02:19:00
Började dagen med att köra igenom hela DC till Pentagon. Efter ca 50 minuter var vi där. Är rätt kul att köra dit på dem 10-filiga vägarna måste jag säga. Jag och killarna hämtade upp pappan som jobbar där, i Pentagon, och åkte vidare och åt lunch. Efter det kollade killarna sin syn på en militärbas där borta.

Eftersom min värdpappa är militär gör vi allt på baserna från att klippa håret, handla mat till att gå till doktorn. Killarna har militär I.D och kan göra typ allt där inne. Jag som kommer där med mitt svenska ID får massa frågor när vi åker in och får inte köpa så mycket som ett tuggummi paket. Känns sorligt att säga att min 10-åring köper ut till mig..haha.




Nu ska jag på lite avsked för Laura (mitten) som avslutar sitt år imorgon och börjar sin resemånad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback