Mary Key

2010-06-23 @ 11:13:14

Igår hade vi som sagt sminkparty hemma hos oss. Hon som var här och visade produkter och smink kom från Mary Key. Hon visade allt möjligt och det var mycket bra saker. Dock var allt rätt dyrt så det blev inte jätte mycket shopping för min del men mamma köpte ju desto mer och när det ändå står i vårt badrum kanske jag lånar lite..

Det var iallafall en rolig kväll och idag är min hy helt mjuk och skön. Skulle lungt göra om det igen!




Efter vi testat och testat var det dags att köpa. Här går Amanda loss med fakturan ;)


Kommentarer
Bella

Åh tackar som frågar :) Med mig är det bara bra. Hur mår du? kram

2010-06-24 @ 08:37:54
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback