She took the midnight train going anywhere

2010-06-07 @ 10:26:56

Har haft en väldigt bra helg! Hanna och Sara kom fram och sov här en natt sedan kollade vi in fästningen, gick på stan och shoppade och sedan satte vi oss på blå dörrens innergård och lunchade. Höll på att stekas upp, kändes som att vara utomlands. härligt.

Framåt eftermiddagen åkte vi vidare till Göteborg. Gick till systemet, åt pizza sedan började vi dricka lite cider. Jag skulle hem med 11 tåget för jag skulle jobba dagen efter. Men efter lite dricka så såg jag ingen anledning till att åka hem?! går ju tåg på morgonen med!

Lånade lite smink av Hanna, söp lite till och sedan gick vi ut. Vi och alla studenter! haha, men jag hade sjukt kul!
Måste gå ut i Gbg snart igen!! :)

Dagen efter tog jag ett morgon tåg, jobbade hela dagen med min kusiiin och sedan väntade klassfest!
Typ 11 pers där och vi var väl 20 någonting egentligen, men vi hade väldigt kul ändå. Grillning, kubb, kickbike sen vidare mot stan och oscars. Där dansade vi och drack drinkar. Jag och Carro skulle sen gå till Cheers där de andra i klassen var men kom inte in. De "hade sett oss hela kvällen och vi var jätte fulla då". Ba vaaa?? Vi har ju varit på oscars hela kvällen! Ville döda vakten!!

Sen var vi tvungna att betala igen för att gå in på Oscars så vi hängde utanför tills jag dog av trötthet och gick hem ;)

Söndagen jobbade jag och Carro. Var segast och efterblivnast evver. haha.

Idag är det måndag. Jag är fortfarande lika trött och ska till jobbet snart. Och JAG HAR TAPPAT RÖSTEN!!! hahahah, alltså jag måste ju kunna prata för att jobba!! KOM TILLBAKA KÄRA RÖST!!?

PÅ FREDAG DRAR VI TILL GREKLAND!


Kommentarer
Hanana banana

åhhh de va så himla roligt, kan bara inte fatta att vi inte gjort detta tidigare!

men jag har iaf bestämmt mig för att flytta till gbg i höst, så då kan du ta the midnigthtrain and go to gothemburg anytime ;)hihihiih

när du kommer i sommar så ska vi köra järnet då med!

LOVE!

2010-06-09 @ 16:40:53
URL: http://hande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback