February 2nd

2010-02-02 @ 19:21:57

Funderar på det här med språkresan. Just nu är jag inne på att åka till Chamonix i Frankrike.

Är ju ändå inte så varmt någonstans inom Europa just och tror inte jag kommer ha råd att åka längre. Låter ju som en najsig stad också. Lyssna på det här;

"Chamonix känner de flesta till som ett vintersportparadis med stadspuls, fest och extremskidåkning. På dagen är det skidåkning som gäller och på kvällen och natten är det proppfullt på kaféer, barer, pubar, restauranger, diskon och nattklubbar. På våren är det dessutom oftast kanonväder. Glöm bara inte bort solkrämen"






Jobbigt bara..att man inte i förväg kan få veta vilka andra som går på skolan. Tänk om alla är iddisar? Ska jag hänga med dom i flera veckor då? hihi (A)


Kommentarer
malle ericson

men du, det är ok att hänga med ed-sar, jag har hängt med en ED som heter emma bogren å det funkar helt okej.. förutom att hon är värsta ED då. ditt språkresesnack får mig jävligt sugen på att också åka nånstans.. himla svårt detta med framtiden

2010-02-02 @ 20:58:59
URL: http://malinericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback