OSLO

2010-12-29 @ 21:07:50
Workiigirl idag igen. Fast bara halva dagen så varit ledig och haft det skönt i eftermiddag. Bland annat ordnat en dejt mellan mina och mollys föräldrar på nyår ;)

Middagen igår var god men vissa barn blev lite höga på allt socker och julmust haha

Nu håller jag på att packa mina
saker och förbereda mig inför min nyårs resa. Ska fira nyår i Oslo med min Hanna ♥ Kommer tydligen vara någon middag med 20 pers sen party and party and skumpa.  Låter bra tycker jag!

Åker till Göteborg imorgon och shoppar med Frida sen sover jag över och drar på nyårs morgon till Norge. Så, om vi inte hörs, GOTT NYTT ÅR!


Några snygga tjejer jag firade juldagen med + Najsfille då♥

 

 

Var fjärde kille träffar sin tjej på nyår, var tionde tjej träffar sin kille. Hur funkar den statistiken?


Kommentarer
hanniiii

hahhah den gillade vi!

snart får du komma till götet så ska vi dricka ännu mer skumpa tycker jag ;)

eller gå o sova på en bio eller nått :D

2011-01-03 @ 09:09:55
URL: http://gbghanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback