Vart var alla vuxna typ?

2010-08-22 @ 23:04:30
Sjuka natten. Sista helgen innan skolorna börjar så alla småttingar hängde utanför jobbet. Så jobbiga. Kände mig som värsta morsan som gav gratis vatten till dom små fulla fjortonåringarna och tyckte fan synd om dom när de satt och spydde på torget. Fick tjata på dom om och om igen att inte sitta överallt och vara i vägen, äta upp löken, dricka ketchup, sno allt i luckan, tända eld på toan mm. heheh förstår ni att jag kände mig gammal eller?! Till polisen var det väntetid vilket vi inte hade tid med så sket i dem o föräldrarna på stan var ju typ döda. Inte var dem där dom behövdes iallafall. Ensamma var vi lämnade åt gamarna. Tur att jag och Gisse hade köttknivarna att köra undan barnen med när de försökte riva stället ;) Kniven var vår enda vän i den mörka natten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback