City that never sleeps

2010-08-30 @ 11:23:21

Godmorgon!

Vaknade upp till djungelbokens "var nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser, glöm bort beskymmer sorger och besväääär". Blev på rätt gott humör och låg sen kvar i sängen och lyssnade på "jag vill vara din Margareta" och några låtar till som spelmannen på Torget spelade. Sen började kyckklockan dunka sitt hårdaste och jag insåg att det var bäst att gå upp innan trumhinnorna skulle sprängas. Inte lika mysigt!! Fattar inte varför den ska plinga såååå högt?! Fast jag bor ju praktiskt taget typ 5 meter från den men ändå kan man aldrig få sova längre än halv elva på vardagarna och halv tio på helgen bara för att man valt att bo i stan?
Missförstå mig rätt, jag älskar att bo i stan. Lite tystad hade bara inte skadat.

Saknar att ha pojkvän så man kan sova borta ibland och få sova ut! haha

Nu ska jag äta frukost till " a burning ring of fire"

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback