Traiiiin

2012-03-08 @ 13:35:22

På väääg!!

Hela min snälla värdfamilj var uppe kl 5 imorse för att säga hej då. Alla kramades och sa trevlig resa, 10 -åringen ville knappt släppa taget, medan mellanungen var chill och sa att han kommer sakna mig men gillar att farmorn kommer köra dem till skolan (istället för att gå) och hon kommer ta dem till Mcdonalds på eftermiddagarna..jaha lätt att göra sig populär och lova sånt ;)

Min 14-åring stod i hörnet och vinka " eeh do we have to hug now?, how awwkward.. Okay fine" så kom han o gav mig världens snabbaste kram sen sprang han upp haha.

Min värdpappa körde mig till Union Station. Medan vi körde gick solen upp och alla monumenten var så fina vid vattnet.

Nu är jag på tåget till New Jersey! En man har somnat med sin armbåge tryckandes mot mig..Aj.

Kl 11:45 lyfter planet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback