Back in the hood

2012-03-27 @ 12:49:06

Känns bra att vara hemma! (även om jag saknar Hawaii)

Värdfamiljen är glada att jag är tillbaka& alla cherry blossom har slagit ut så hela staden är rosa. Blev födelsedagspresenter från familjen och en tur downtown för att fota körsbärsträden på lördagen.

Roligt att träffa allt folk igen också!

Mina fina kompisar Cornelia, Amanda och Ellen firade mig med tårta med 22 ljus, kort, ballong och fin sång på söndag morgon. Rolig överraskning! Efter det följdes tysons corner (shopping mall) där vi mest provade hattar och solglasögon. Sen bjöd dem på middag på cheesecake factory och personalen sjöng. Så snälla tjejer <3

Nu är det back to work sen igår. Super trött, men ändå helt ok! Linda är ännu här (kom hit efter hawaii och stannat över helgen) men drar hem senare idag.

Nu ska jag göra ägg till killarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback