Save me San Fransisco

2012-06-13 @ 19:11:47

Heeej!

Efter intensiva dagar har jag deckat i sängen utan att orka blogga varje natt. Igår körde jag, 18-åriga tvillingarna och min vbarn in till SF för att gå runt på en liten rundtur.  Vi var på pier 39 och åt lunch, gick i turist affärer, tog kort och åt glass och sedan hade redan mina ungar tröttnat. På kvällen skulle vi på Baseball match så vi gick dit 3(!!) timmar innan det började och kollade när dem värmde upp. Killarna tyckte det var as kul. Matchen höll sen på i 3 timmar. Var kul att se..Giants fanen var helt galna och det var mycket dansande och sjungande. Fast ja, jag tröttnade ganska snabbt ändå.

Häromdagen åkte vi 5 till Beachen med tvillingarnas kompisar. Var väl 20-talet ungdomar med mina värdbarn som yngsta. Grillade, badade, simmade ut till klippor, lekte lekar, spelade football, soccer, baseball och grävde ner N&M. Kul dag! Stannade till 9 på kvällen och kollade solnedgången innan vi skyndade till bilen. San Fransisco nätter är sjuuukt kalla - 35 grader på dagen & 7 grader på natten.

Sent ikväll åker vi hem! Ska bli skönt, även fast jag haft mycket roligt här så är det väldigt intensitv att umgås med mina värdbarn 24/7 och saknar mina kompisar hemma i DC area! ♥


(funkar inte att ladda upp bilder)


Kommentarer
Amanda

Och vi saknar dig!!

2012-06-13 @ 22:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback