Home Sweet Home ♥

2012-07-17 @ 16:13:33
För er som inte vet, så är jag nu hemma i Sverige!
 
Den sista tiden i USA hände det mycket bl a storm och strömavbrott så vi fick boende på hotell i nästan en vecka. Fick börja packa i mitt rum som kändes som en bastu (nästan 40grader varmt). Det blev en sorlig vecka med många hej då'n till alla bästa vänner och alla man umgåtts med VARJE dag och värdfamiljen som man både bott och jobbat i under 1,5 år.  Det är så konstigt att inte se dem alla varje dag. Att inte alltid veta vad dem gör. Att inte Cornelia vet 24/7 vad jag gör och kan twittra åt mig varje timme. Min twitter liksom!!! <333
 
Strömmen kom iallafall tillbaka till torsdagen och jag kunde packa klart. Min flygtur hem gick snabbt, sov mesta delen och kollade film resten. Fastnade 2 timmar i Berlin men kom sen hem till min riktiga familj som stod med skyltar och kramar och väntare. Skämde ut mig som vanligt.. ;)
 
Jätte kul att träffa alla dem igen!! ♥
 
 
 
och min lilla maya skrek av lycka, hon kom ihåg mig! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback