Swimming

2012-01-28 @ 00:54:24
Hej!

Simmning med Cornelia i utomhusbassängen blev det idag! Då den är uppvärmd och solen kom fram var det superskönt. Trötta efter 40 min simmning tog vi en paus i jacuzzin innan vi åkte till Chipotle och åt. Yammie med mexikanskt!

Efter det blev det jobbande. Hade bara minsta hemma, han gjorde sina "chores" (dammsuga och vika kläder) och sen han ville leka själv ute på tomten (jaha så kul är jag?) så efter en stund hade jag inget att göra. Största killen och pappan kom hem vid 5 och då var jag off. Åt precis kvällsmat med familjen - pork med ost och spinat och pasta till. Gott. Förrätt en sallad med ost. Ost ost dem äälskar ost här. Och smör. 

Ikväll blir det utgång med Kajsa och Cornelia. Vet inte riktigt vart vi ska ännu men dem kommer hit sen tar vi en taxi downtown och ser helt enkelt :)

Glad helg! 


Simone, Ellen och jag förra veckan.

Cornelia var också där men vill inte dödas genom att lägga upp bilder på henne ;)


Kommentarer
Cornelia.

du var bara tvungen o skriva så va?!?!?!?!? :D

2012-01-30 @ 16:43:16
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback