10 månader i USA

2012-01-16 @ 19:07:21

Heej!

Hundra år sen jag bloggade, Jag vet! Men aja. SÅ myckeet har faktiskt inte hänt på senaste. Har haft paus på resor mm och varit i Washington Dc area i typ TVÅ helger i rad. I know, it's shocking news!

Anyway, månaden började ju som sagt med New York och att Johanna och Frida åkte tillbaka till Sverige efter att ha firat jul och nyår här. Alla dagar var "lyckans dagar" när dem var här som dem skulle sagt, haha. Riktigt kul.

Efter att dem åkt hem 1 Januari träffade jag Linda på Lunch vid Union Square innan jag också drig mig hemåt, mot DC alltså. För efter 10 månader i staden tänker jag nu alltid "vad skönt nästan hemma" när jag ser monumenten och vita huset mm. Love it.

Sedan dess har det varit vanlig jobbvecka med att köra runt killarna till träningar, tandläkare, matcher mm, har även varit hundvakt för Cornelias hund när hon och värdfamiljen var i Colorado. 

Kajsa och Johanna är på resemånad och deras år är över.  Om några veckor är dem i Sverige igen. Bethesda blir sig inte likt utan dem!! ♥

På helgerna har jag varit ute i DC och festat. En vanligtklubb, en underage (där folk under 21 kan komma in) och en gayklubb (!). För-festen hos simone (hon fyllde 21) var sjukt kul. Ovant att ha förferre, inte ofta det händer! Kändes väldigt svenskt (och ja jag var ute med 7 svenskar så inte så konstigt?) 

Idag är det holiday och jag trodde att jag skulle till arlington Cementry. Men det var visst nästa helg. Så en helt ledig dag helt plötsligt!! Jag och Merita ska in till DC och chilla.

Frida, Johanna & Jag framför the U.S Capitol ♥


Lite av julpyntningen på vårt hus, Hade sjuuuukt mycket!



Tack och heeej, har massa mer bilder, kanske kommer upp en dag snart! :) 
Pussssssssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback