Presidents Day

2012-02-21 @ 01:53:02
Hej!

Idag är det då Presidents Day. George Washington fyllde typ år, fast ändå inte för han flyllde den 11 Feb..Ja whatevver..amerikanarna alltså.

Jobbade lite på morgonen och sedan var jag ledig hela dagen. Åkte upp till Emelie J i Rockville och vi tog en fika i Kentlands. Känns väldigt "amerika på 50-talet" där! Jätte mysigt men litet och ganska långt för mig att köra. Var trevligt!

I fredags jobbade jag till 9,30 pm sen åkte jag hem till Simone och kollade film med några andra tjejer.

Lördagen följdes av gymmet tidigt och sedan Mallet igen. Jag och Cornelia köpte masker till kvällen då det var markerad.

Åkte och hämtade upp värdbarnet M och tjejerna samtidigt för att åka hem tll mig och ha lite fördrinkar på mitt rum (inte M då :P) medan vi gjorde oss klara. Kom inte iväg förrens 12 eller något? haha. Var duktiga och sparade pengar och tog Metron in istället för en taxi!

Festen var ganska tråkig..massa au pairer, trång lokal, varmt, dålig musik haha. Stannade i 45 min sen drog vi till McDonald's och sedan hem till mig och sov.

Söndag åkte vi till Eastern Market. Var mysigt med marknad och fika med Cornelia och Emelie P.

Nu måste jag dra, Cornelia väntar i Bethesda!

Lördag hos mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback