Philadelphia

2012-02-07 @ 03:10:15
I helgen åkte jag, Emelie och Stella (tysk) till Philadelphia! Jag tog min bil och körde upp, 2 timmar och 30 min.
I Philadelphia turistade vi runt och kollade på sevärdheterna. Liberty bell, the Love sign mm. Åt deras kända cheesesteak (som var as äcklig:P ) och var ute och kollade in stadens nattliv. Helt godkänd stad. En del av den var sjukt fin och ren medan vissa delar var smutsiga och äckliga. Men som sagt, i de finare delarna var det riktigt fint. Hade en rolig helg där! :)



Stella, jag och emelie




Emelie posar som Rocky från filmen Rocky (inte sett men tydligen känd :P )

Jaha nu vill inte min dator ladda upp mer bilder, sorry guys! Mer en annan dag! Pussss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback