Mallet

2012-02-17 @ 19:42:25
Fredag igen! Veckan gick snabbt. Har jobbat, varit pa ymca varje dag och sen hangt med kompisar under dem lediga timmarna pa dagen och pa kvallen.
Igar hade vi ett mote med min LCC for att jag varit har nastan ett ar. Galet!! Motet gick bra iallafall, satt bara och pratade lite och skrev under nagra papper.

Ar just nu pa Applestore pa mallet med minsta killen som hade halvdag idag. Ganska nice jobb dag alltsa.
Ikvall funderade vi pa utgang men jobbar 8 imorgon sa vet inte..sugit att jobba pa helgen, men med tanke pa att det ar typ andra helgen nagonsin jag jobbar sa ska jag inte klaga ;)
Forsoker att inte gora sa mycket och spara mina pengar tills om tre veckor da det blir stora aventyr. Lite trakigt att spara och vanta men kommer lungt vara vart det :D
Nedrakning till 8 Mars!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback