Someone like you

2011-10-06 @ 14:05:43
Hej!

Igår hann jag med mycket roligt.

Efter att ha jobbat två timmar på morgonen gick jag och la mig igen för en sovmorgon. Gick upp och träffade sedan Johanna för lunch. Satt ute i solen. Värmen har kommit tillbaka lite smått igen! Vi åkte sen till några affärer och gjorde lite ärenden tillsammans.

Vid 3 mötte jag upp killarna, körde till träning, hämtade dem och sedan kom föräldrarna hem vid 5. Då åkte jag med familjen in till downtown DC. Efter att ha tagit oss igenom rusningstrafiken, vilket tog ett bra tag, gick vi till en bar och åt middag. Var trevligt.

Väl tillbaka hemma igen tog jag min bil och åkte och träffade några kompisar för bio. Såg "what's your number". Gullig film.

Idag ska jag till doktorn.. har ännu hosta så mina värdföräldrar säger att jag måste. "your parents are gonna think that we don't take care of u" sa dem om min hosta igår. För ja, ikväll kommer mamma och pappa äntligen!!

Fast innan jag gör något annat idag ska jag krypa tillbaka till sängen och tv'n en stund med mina babes. Är dem inte söta?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback