Pajamas day

2011-10-20 @ 20:57:14

Hej! Sitter och trycker i mig det sista av mitt lösgodis som mamma och pappa hade med sig. Cornelia tyckte hon kommit till himmelriket häromdagen när hon kom hem hit och fick se godiset " hur kan du dela med dig till barnen????" haha.

Ska möta killarna om några minuter, är pyjamas dag idag, så alla rullar direkt ur sängen och går till skolan. Smidigt värre. Igår var det utklädnings-dag, och imorgon Jersey-day, då får man komma i hiphop kläder och keps. Wow.. Annat än skoluniformen med skjorta och slips!

Höstvädret här är förresten på topp. Solen skiner, man behöver ingen tjocktröja, löven är gula. Ikväll ska jag med min Au Pair grupp på någon "skräckvandring" och imorgon blir det "pumpa jakt" med Cornelia och hennes ungar ;) taggar halloween förfullt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback