Mamma&Pappa på besök!

2011-10-09 @ 05:23:39

I torsdags kom mamma och pappa hit!! :)

Vi träffades och åt på American Tap room på kvällen och dagen efter jobbade jag. Det sköna var att killarna har inte skola så jag tog med dem, mamma, pappa och tre kompisar till dem till shopping mallet. Släppte iväg dem och gick och shoppade med m+p. Tre timmar senare mötte jag upp killarna och körde hem sen hade jag slutat.

På kvällen gick vi ut och åt och promenerade runt lite i Bethesda.

Idag har det blivit turistande i downtown DC. Kollade några monument, vita huset, chinatown, gick och gick och var inne i U.S capital. Imorgon ska vi fortsätta vårt turistande men då blir det nog med en buss istället ;)

Det var allt för nu. Klockan är elva en lördagkväll och jag längtar till att få sova! haha.

God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback