Amerikanskt körkort!

2011-10-28 @ 17:39:33

Wohoo tog amerikanskt körkort i veckan!! duktig jag ääär ;) Körde jätte bra, fick fickparkera och jag har nog aldrig fick parkerat så bra, bara funkade på första försöket! Händer ju aldrig, men bra att det var just då! :P Körde runt i typ 20 min på några vägar med trafikljus, stoppljus och lite filbyten. Typ samma som i Sverige.

Lite dålig update här..förra veckan var jag i en hunted forest. Man gick runt i en mörk skog och blev jagad av folk utklädda med motorsågar,knivar mm som hoppade fram från mörka hus. Sjukt läskigt men kul. Hela tiden tänkte jag att det var ju jätte lätt för en riktig mördare att ta sig in i skogen och vara utklädd för alla skulle ju tro att det var på låtsas..haha, ja jag och Laura släppte inte varandra och skrek 30 min i streck.

Jag och Cornelia och hennes värdbarn var ju på en pumpkin-farm och plockade pumpor en dag! Var riktigt nice, köpte två mini pumpor jag har på rummet.

I helgen blev det utgång fredag och lördag. Fredag hemma fest hos några amerikanska college killar och lördag utgång downtown. Däremellan blev det fika och luncher på både lör och söndagen, när vi pallrat oss upp.

Har jobbat sent några dagar i rad. Sugit, men mamman har fyllt år så får väl vara snäll när föräldrarna ville ut och äta själva ;) Sen var det föräldramöte också.

Igår var det film kväll hos Johanna med Cornelia och Kajsa och en stor svensk godispåse!

Här kommer lite bilder från pumpaplockningen:


















Kommentarer
molly

söt pumpatjej!

2011-10-29 @ 16:33:59
Släktens bästa!

Grattis till körkortet Emma!! Snygga pumpor och snygg tjej! Saknar dig! Kramar Morfar och Frida

2011-10-29 @ 16:37:21
hanna

hahha fan va läskigt me de där i skogen! jag hade typ skitit på mig av rädsla :p hahah



och såklart GRATTIS TILL KÖRKORT nr. 2! :D

2011-11-01 @ 15:49:52
URL: http://gbghanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback