West Virginia

2011-11-16 @ 17:39:37
Hej!

Nu har vi nytt modem och internet, wohoo! I helgen var jag i West Virginia med Johanna och tysk-sandra. Ny delstat alltså. Att den bara låg en timme bort hade jag ingen aning om, haha. Var i Harpers Ferry som var en mini liten söt stad där två floder möttes. Gick runt och kollade ett tag sen satt vi i solen och åt lunch. För ja, 23 grader har det kommit upp till igen. Så här lite mer en 1 månad före jul, känns bra att få slänga av sig jackan ett tag igen!

På söndagen hade jag twilight Maraton hos Merita med ett 20-tal anra tjejer. Så nu är vi redo för premiären i veckan.

I måndags var vi och hajkade i Great Falls under dagen, Johanna, Kajsa och jag. Klättrade mer än gick på bergen och hade ordentlig träningsvärk dagen efter. På kvällen hade vi filmkväll hos mig nere vid storbilds tv'n.

Igår var vi på P.F Change och åt middag. Typ kina mat. Cornelia jobbade sent så jag och Johanna underhållde oss med lekar medan vi väntade i det stängda köpcentret tills dem äntligen dök upp vid halv tio.

Ikväll har jag au pair möte, verkar fett tråkigt. Ska komma någon gubbe och snacka om hur man kör i snö..borde ju inte vara obligtoriskt för en svensk? Men måste dit och lyssna på det i 2 timmar..

Här kommer bilder från West Virginia;




Nu är det bara 6 veckor tills Johanna och Frida kommer och hälsar på!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback