Thanksgiving-week

2011-11-22 @ 16:34:53
Hej!

Det är inte ofta ni får uppdatering nu..jag är upptagen med allt roligt jag gör. I helgen var jag på outlet i Leesburg, massa märkeskläder billigt! Jag har också kollat den nya twilight, varit på IKEA, haft filmkvällar med tjejerna, varit ute i Georgetown som blev lite senare och vildare än förväntat, hämtat killarna kl 10 dagen efter på deras scouter (sovit ute i skogen i minusgrader, stackars barn eller? :P ), ätit på Vapino 2 ggr med Johanna, Kajsa och Cornelia. Ätit på Five guys med värdfamiljen. Lagat mat hemma hos mig med Kajsa och Cornelia. Var nog det mesta, mer detaljar än så får ni inte för nu måste jag packa!

Barnen har tydligen halvdag idag vilket jag fick reda på typ, NU! Ikväll drar vi ner till Duck, North Carolina för att fira Thanksgiving med min värdmammas släkt vid beachen. Killarna har med sig sina finaste kostymer och mamman sin långklänning, jaha men jag kommer väl i mina jeans då? Känner att packningen kommer gå bra..

Jaja, ska blir kul med thanksgiving och till beachen säger man ju aldrig nej!! Veckan där i somras var ju grym :)

Mot North Carolina!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback