don't waste another day.

2011-05-14 @ 17:22:29

Hellu!

Igår kväll åkte jag in till China Town och träffade Emelie. Vi åt middag på på Hard Rock Café och tog sen en promenad en bit och hittade en bio. Vi bokade biljetter och gick och köpte varsin glass som vi sedan åt ute på en trappa medan vi väntade på att filmen skulle börja. Emelie köpte något tuggummi som hette typ "käkbrytaren" var sjukt kul att se när hon försökte tugga det haha. Vi såg sen Juming the Bridge. Den var rolig.


Efter filmen sa vi hej då och gick till våra tåg. Det dåliga var att jag fick vänta på mitt i en timme, eftersom dem höll på att bygg om något så det bara var ett spår. Sjukt segt. Sen när tåget äntligen kom var det så fullt så man kunde inte röra sig. haha hoppas inte samma sak händer idag igen. Ikväll blir det nämligen utgång och innan dess ska jag träffa Candy en sväng!






Två bilder från igår
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback