pratat med en familj

2011-05-03 @ 02:12:15

Pratade med en familj som bor här i Maryland innan. Dem verkade bra, en tjej på 7 år bara. Soft. Vi skulle höras imorgon igen så får se vad som händer :)

Hade middag i min Lcc's (ej levande) föräldrars hus ikväll. Hennes syster med man och barnens kusiner och så var där så massa folk och mexikansk mat. Gott. Synd att hon inte har småbarn så jag kan stanna här ;)

Har varit en sväng på banken, tvättat och gått med hunden. Sjukt upptagen dag, eller?? Skulle haft Matilda här och varit arbetslös med som vanligt ;) Imorgon ska jag iallafall till Bethesda med Linn.


Kommentarer
Anonym

haha de hade vart nått ;) men jag har faktiskt hela 5 tider denna veckan (!!!)

2011-05-03 @ 18:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback