My Cars

2011-05-26 @ 16:35:49

Fick nyss reda på att den äldsta pojken har någon avslutning i katolska kyrkan ikväll. Det står på inbjudan att man ska ha klänning och fina skor (ej flipflop mm). Hoppas det går bra med en kort sommar klänning och sandaler, för jag har inget annat som passar bättre..

Mamma ville ju veta vad jag hade för bil, men inte vet jag. Så här kan ni få se bild på två av bilarna. Dem har fyra. Den översta är den bilen jag ska köra pojkarna i när jag jobbar och som dem betalar bensinen för. Den vita ska vara "min bil" som jag kör på fritiden och som jag betalar bensin för själv. Just nu har den vita inget batteri så jag har kört en Jeep på kvällarna som egentligen är mammans bil. Men dem ska fixa batteriet snart så då är det bara att köra som jag vill, när jag vill :)




Måste bara komma ihåg och TA UT nyckel när jag går iväg och SÄTTA PÅ lyset när jag kör på kvällarna..något som jag inte behöver i Sverige


Kommentarer
Mamma

Den vita är väl en Ford :-) eller du vet att jag gärna vill veta lite märken och siffror... Men bilder är också bra och är det en Ford är det ännu bättre... kram

2011-05-26 @ 17:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback