I nya hemmet!!

2011-05-20 @ 00:30:36

Familjen är jätte trevlig och allt verkar bra. Huset är fint men gammalt och rätt smutsigt eftersom alla springer runt med skor och mycket hår från djuren (2 hundar, 3 katter). Men städerska kommer på måndagar. Mitt rum är stort med en stor garderob!! Skönt att äntligen få hänga upp allt, hittade lite grejer i botten som jag inte ens kom ihåg att jag hade med! :)

Igår eftermiddag och idag har jag jobbat tillsammans med den andra Au pairen. Promenerat med killarna och hundarna till skolan (killarna går 100m före hela vägen sen kan jag bara vända när jag får lust, måste inte gå hela vägen). Den ena hunden är snäll (två labradorer), den andra är lite jobbig och skäller på allt och alla..

Jag ska möta upp dem på eftermiddagen och köra dem sen till träningar mm. Lite förvirrad när och var allt är men lär jag mig väl snart. För att komma in på uppfarten till huset måste man backa aaaaaaaaaaas långt först. Går ganska bra när jag gör det själv, men inte så lätt med fyra stycken i bilen som säger hur man ska göra..men blir väl också bättre snart ;)

Har varit på ett shoppingmall här i närheten idag medans dem var i skolan och vi var lediga. Just nu "jobbar" jag också. Har inte direkt något att göra och killarna gör sina läxor och fixar så rätt lugnt för mig :P

Nu ska jag strax iväg på avskedsmiddag för den andra au pairen med några svenskar :)


Kommentarer
mollyyy

verkar som du haffat en lite bättre familj, hoppas du triivs emmzor! puss från vabbe

2011-05-20 @ 19:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback