Helgen.

2011-05-23 @ 15:01:04

Hejhej!

Helgen har varit jätte bra. I fredags såg jag Pirates of the caribbean på bio med en granntjej. Den var helt okej och Jack Sparrow var bäst som vanligt!

På lördagen frågade mamman om jag kunda köra en av killarna till något läger 45 min bort. Var inte så sugen egentligen men gjorde det ändå.

På kvällen tog jag och fyra kompisar metron till College Park och gick på en hemmafest. Dem hade egen DJ, dricka ut stora hinkar som man drack ur plastglas, korv med bröd och så alldeldes för mycket folk i huset. Kändes verkligen som en typisk amerikansk hemmafest. Vi stog mest ute och pratade för det var så packat inne och åkte hem vid två. Fast festen höll nog på måååånga timmar efter det.


I taxin hem kom vi på att vi ville åka till stranden dagen efter. Vi sov hos Jenny allihop och på morgonen, efter några samtal till våra värdfamiljer, åkte vi iväg. Åkte till Ocean City som ligger 2,5 timmar bort och hade en aaas skön dag där! Jag hade ingen bikini så kunde inte bada men två av dem andra gjorde det. Vi gick runt och kollade lite där också. Låg typ som ett tivoli precis vid stranden med stort pariserhjul, massa spelgrejer och andra åkattraktioner.

Efter några timmar på stranden åkte vi till en restaurang och åt. Dem flesta åt lite havsmat eftersom stället var känt för sina krabbor, men såg ju as skumt ut så jag tog en sallad.

Framåt 7 åkte vi hemåt och var hemma vid 9.30, även fast det var långt att åka kändes det väldigt fort eftersom vi prata, lyssna på musik och sjöng hela vägen ;)

Funkar tyvärr inte att ladda upp bilder på bloggen just nu, men ni får se senare. Finns även på facebook för dem som har äran att vara min vän där ;)

 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback