Friday I'm in love

2011-05-06 @ 16:44:02
Tja!

Det som är bra med tidsskillnaden är att alla uppdaterat sina statusar och lagt upp nya bilder och klipp på facebook redan till frukost ;)

Igår var jag Jenny och Katha på ett mexiansktställe och firade cinco de may..vad det riktigt var vet jag inte, men mycket mycket folk och mexikanska drinkar som margaria, tequila sunrise mm. Mexikanska hattar och massa småsaker fick man, halsband, öppnare, fanns till och med en livs levande åsna man kunde ta kort med. (lite synd om den som fick stå där med allt ljud och alla människor). Det var en kul men tidig kväll eftersom dem skulle jobba idag och jag kunde få skjuts hem vid 11.

Idag ska jag träffa Candy och göra något. Hon bor bara två metrostationer bort så hon kommer till min så ska vi bestämma något då. Antar att vi tar oss in till dc sen.

Har en matchning med en familj som verkar bra, men allt går segt som vanligt ;)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback