drive until you lose the road or break with the ones you've followed

2011-05-25 @ 17:41:08
Godmorgon!

Efter att ha gått upp kl 6, väckt killarna och promenerat med hundarna gick jag och la mig igen. Inte van att gå upp så tidigt! Skulle träffat en kompis men hon var tvungen att jobba så blev inget med det. Istället ska jag promenera bort till gymmet YMCA, och lämna in några papper. Familjen har något familje-kort så dem skrev bara till mig så får jag träna där gratis! Det finns även en pool där :)

Igår kväll mötte jag upp Cornelia och tog bilen in till Bethesda för en fika. Var trevligt. När vi skulle tillbaka hade vi glömt var vi parkerade bilen så gick först upp 5 våningar, och började oroa oss för att den var bortbärgad, sedan gick vi ner igen för att hitta den på första..haha. På vägen hem började någon gubbe vinka till mig vid ett rödlyse om något, kom då på att jag inte hade på lyset, jobbigt att det inte går igång av sig själv som i Sverige. Tur att det bara var en vanlig gubbe och inte polisen ;) Sen gjorde jag en förbjuden sväng upptäckte jag precis när jag svängde också..men nu vet jag vad jag inte ska göra nästa gång iallafall!! Trodde jag var vilse sen, men helt plötsligt var min gata bara där och jag svängde in och var hemma exakt 11.00 som dem ville, Puuuuh! 






Mina nya doggis, Ranger och Bell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback