Birthday Breakfast

2011-05-17 @ 16:00:00

Hellu!

Idag var jag uppe tidigt och redan klockan tio hade jag åkte bil, metro, bil och befann mig hemma hos Jenny för frukost. Vi var fyra tjejer och hennes Au pair bebis som satt och skrattade så fort man tittade på honom. Sjukt söt. Vi åt ägg, nybakat bröd, korv, skinka, kakor, muffins, tårta och lite annat smått och gott. Var kul.

På lördag blir det förmodligen en party buss runt dc för att fira! Bara vi får tag i biljetter. 

Blev en lååång frukost så kom nyss hem (kl 15.30) och nu ska jag försöka börja packa. Ska ju inte så långt denna gång men hade ju varit bra om det mesta fick plats i väskan iallafall..Efter nästan en månad utan att ha jobbat flyttar jag till nya familjen vid lunch tid imorgon!! Ska bli kul, mest skönt att ÄNTLIGEN kunna packa upp sin väska och göra sig hemmastadd! Walkin-closet here i come!

Tog inga bilder idag men ni kan ju tänka er fyra snygga tjejer, en söti bebbi och massa frulle!

Hoppas allt är bra med er ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback