Back to work..eller?

2011-05-24 @ 16:26:22
Igår jobbade jag min första dag. Slappare får man leta efter.

Kl 6.10 väcker jag killarna, gör frukost till dem (stoppar in någon färdig deg-äcklel-grej i micron, som sen jäser). Gör några mackor till deras lunch. Klar 6.50 med allt. Tar 30min rast vid datorn. Kl 7.20 promenerar jag med hundarna och killarna till skolan. Ca 20 min. Ledig fram till 15.

Promenerade och mötte killarna på eftermiddagen. Dem gick ut och spelade basket på garage uppfarten. Kl 16.30 körde jag de stora killarna till deras träning. Lämnade dem. Kl 17.30 lämna lillkillen på sin träning. Satt fast i trafiken i 45 min. (Tog tydligen inte den bästa vägen för rusningstrafiken) Hem. Slutat.  

haha, kommer ju lugnt hinna plugga vissa dagar om jag vill iallafall. Kommer även hinna med lite roliga grejer mellan 8-15 varje dag och efter 19 om det är så här schemat kommer se ut för det mesta. GÖTT!

Kommentarer
jenny

var i DC är det du bor? :) jag åker 13 juni och ska till herndon, VA som ligger ca en halvtimme från DC!

2011-05-24 @ 17:24:45
URL: http://jennybysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback