19 Mars 2011

2011-03-20 @ 00:12:03

Hejhej! Nu är jag hemma från City igen. Linns värdmamma körde in oss till George Town och där gick vi runt och kollade och sedan vidare till monumenten bl a Vita huset! Efter det åt vi på en mysig restaurang och gick i lite butiker och kollade :) Bilder på det får ni en annan dag!

Istället kan ni äntligen få se lite bilder från Au pair skolan i New york!



Här hade vi våra lektioner


Utskikten från skolan


Maten, inte as god men funkade.


En dag hade vi "sing-a-long" och alla sjöng en barnvisa på scenen från sitt land. Svenskarna sjöng smågrodorna. Här vet jag inte vilket land det är riktigt men dem gör en liten pjäs om en värmamma (killen) och Au pairen (tjejen) Rosa väskan ska föreställa en hund..


Boken vi jobbade i



Fast böcker var inte så kul, så fick träna på att pyssla mm också :)


Jag och Candy som också bor i DC nu, jag har skolans tröja på mig..


Susanne och jag


Redovisning om barns utveckling, tror detta är om 6-7 åringarna


En polis kom och berättade om säkerhet och regler i USA. Isabelle fick hjälpa till och blev fast kedjad mm

 



Bussen mot New York City!

Bilder därifrån får ni en annan dag. Eftersom min dator är i lekrummet har jag två barn hängande runt mig som inte förstår varför jag inte vill leka med dem och en hund som hoppar överallt, så ska ta undan datorn nu innan den blir mosad:P


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback