Oh my god...-ness

2011-03-26 @ 15:51:45

Visste ni att oh my god är ett svär ord? Trodde det var typ herregud, men neej oh my godness måste man säga ;)

Igår kväll slog jag mig fri och åt på restaurang med Linn :)

Dock är mina värdföräldrar as sura på mig för att jag frågade om jag kunde sluta halv sju (och dem sa JA!) men tydligen skulle jag väntat på den andra nannyn till åtta. Har jobbat 50h denna vecka så hade kunnat vara ledig HELA gårdagen om jag ville! Väntade tills dem åkte i morse och gick upp så jag slapp träffa dem.

Idag ska jag in till dc och kolla på cherryblossom festival!


Kommentarer
Anonym

emmiiss! najs med uppdatering och bilder, keep on do dät!! fina pics du tagit! <3

2011-03-27 @ 18:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback