29 Mars

2011-03-29 @ 03:33:05

Denna vecka har H spring break också. Så imorse hade hon ballet i tre timmar sedan har hon varit ledig. Satt utanför hela tiden för mamman trodde hon skulle bli kidnappad annars och sedan har vi lekt med Lego hela eftermiddagen. Fett ont i ryggen av att sitta på golvet böjd haha.

Igår var jag i Silver Spring med Linn och Laura. Vi shoppade, fikade och gick runt och kollade. Sedan övningskörde jag i 1,5 timme. Gick as bra, läraren tyckte jag körde perfekt!
Fast eventuellt tar jag en lektion till om några veckor ändå och kör på motorvägen med honom.

Kan vänta lite med det dock eftersom jag knappt får röra bilen nu ändå. Och om jag kör är det på typ 30-70 km/h vägar.

Mamman har ÄNTILGEN beställt en garderob eller något liknande till mig! Hon skulle visa den igår men då funkade inte internet, men bara jag har någonstans att göra av mina kläde rblir jag glad.

Har kommit på en ny taktik att få bort leksakerna i mitt rum också. Kollar vad det finns för leksaker i mitt rum så säger jag till H och G, "guuuuuuuuuud vad kul det hade varit att leka med *****", och då säger dem "vi har det i källaren!!" Så tar jag upp det och vi leker med det så låter man det vara där uppe. Tillslut om hundra år kanske allt är borta..

Nu ska jag sova strax,

GOD NATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback