3 månader!

2011-06-08 @ 16:53:02

Hej!


Mötet igår var kul. Helt okej sätt att fira 3 månaders dagen i USA. Vi var bara 10 st hemma hos Lcc'n. Sandra hämtade upp mig och vi åkte dit tillsammans. GPS'en ledde oss till typ ett slott och vi var tvungna att ringa och fråga om vi kommit rätt. Det var rätt och hennes hus var sååå coolt. Hur stort som helst, egen biosalong, gym, pool, kontor, så verkligen ut som husen man ser på MTV. Varför bor inte min värdfamilj i ett sånt hus??

Alla hade med lite efterrätt från sitt land. Jag och Sandra hade Blåbärstårta från IKEA. Vi kollade en film och sen spelade vi något frågespel en stund och pratade om våra värdfamiljer. Man fick typ säga det bästa och sämsta med sin familj och så. Kul möte även om det blev väldigt långt. Åkte 6 och var hemma vid 11 igen.








Hemma bion med popcorn och allt.



Kommentarer
sofia

Hej! (igen..haha) Jag har fått en till match i Maryland, i Rockville, och som jag förstår ligger det nära Chevy Chase och de områdena. Du råkar inte veta något om just Rockvill-området? :P

2011-06-08 @ 23:34:43
URL: http://sofia.blogg.se/
hanana banana

Heeeeej!

har ju inget internet hemma än, så de e lite svårt att uppdatera ;)

men du verkar leva llivet gott där borta iaf :)

miss yaaaa <3

2011-06-09 @ 14:15:46
URL: http://gbghanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback