Helgen.

2011-06-14 @ 05:50:29
Hej!

Helgen var bra. Stannade i DC och jag och Laura åkte till Tysons Corner och shoppade. Det är ett jätte jätte stort och bra mall och jag hittade många bra saker. Måste dit igen snart känner jag ;)

På kvällen gick jag på avskedsmiddag för Katha som åker hem nästa vecka. Vi var 15 stycken varav 7 över 21 som sedan gick ut. Vi var på Third Edition och hade kul tills 3 då blev det buss, metro 1 station och taxi sista lilla biten hem. Krångligt att ta sig hem så sent på natten. Ibland saknar man att ha allt så nära hemma i Vabbe!








Min egen bil var äntligen fixad när jag gick upp efter en sovmorgon på söndagen. Så jag åkte och tankade (gud vad dyrt det är...) och sen mötte jag upp Candy för lunch i Bethesda. Efter lunchen tog vi oss till en pool borta i Rockeville. Min gamla Au pair grupp hade möte/pool party där och eftersom hon som ordnade det var LCC'n jag bodde hos innan blev jag och en vän såklart bjudna också. Efter att ha kört lite fel, suttit fast i trafiken (som är helt galen har btw) hittat dit och bytt om var vi redo att hoppa i. Då hörs det ett brak från himlen och det börjar åska. Skämtet. Det var 40 grader varmt och vi hade aldrig varit mer redo att hoppa i det svalkande vattnet när dem stängde poolen (någon regel dem har här är att dem alltid stänger poolen minst 30 min mellan varje knall) .

Istället åkte vi alla runt 25 tjejer till Silver Diner och drack milkshake. Smakade precis som dem på Ruby's i Huntington Beach, för er som varit där ;) Yammie!





Nu blev jag jätte trött och det går segt att ladda upp bilder, hade egentligen tänkt lägga upp fler, men ni får mer en annan dag. GODNATT/Godmorgon♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback