Semester med värdfamiljen!

2011-06-27 @ 06:05:43

Hej!

Blev lite midsommar firande med Cornelia i fredags. Åkte downtown och hittade ett Harry's där. Åt under en svensk flagga, hamburgare och sedan glass och jordgubbar. Efter en lång måltid, gick vi till the memorials och vita huset och kollade by night. Var fint. 

Blev en lång promenad med mycket kort och jag gick och la mig vid halv 3. 

Vid halv 6 nästa morgon väcker min värd pappa mig och säger att det är dags att åka. INTE så nice ;) 

Jag körde ner i 3 timmar till mormor/morfarns hus och stannade där över natten. Väldigt fint bodde dem, exakt vid vattnet. När jag tog mig ett dopp i jaccuzzin utomhus såg jag delfiner :)

Idag körde vi vidare ner till Beachen. Så nu är vi här i ett stort hus. 3 familjer och mormor och morfarn. 9 barn + 2 au pairer. Fullt ös här kan man säga!! haha.

Slänger upp en snabb bild från i lördags!

Godnatt ♥






Kommentarer
Linn

Det där stället (mormorn och morfarns hus) lät ju inte helt fel...

2011-06-27 @ 15:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback