Put your hands up in the air like you don't care

2011-06-09 @ 17:52:21
Hallu!

Igår kväll träffade jag upp 6 grannar som är au pairer. Jag blir lika förvånad varje gång jag upptäcker nytt folk som bor så nära!! Tre gator bredvid varandra bor det alltså minst 7 st. Kanske fler? Finns så sjukt många au pairer här omkring! 

Iallafall, vi träffades hos Laura som var ensam hemma. Satt där ett tag och prata innan vi tog våra bilar och körde till Rockeville för att köra Laserdome. Vi segade ganska mycket så innan vi var där var den efter 10, och alla var tvungna att vara hemma vid 11. (ibland är det inte så kul att ha en tid!!) Så blev inget spelande utan åkte bara hem till Laura igen och umgicks.   

Nu ska jag gå och möta dem två yngsta killarna på vägen hem från skolan. Dem slutar vid lunch idag eftersom det är sommarlov imorgon. Sen ska dem iväg på poolparty med klasskompisar så ska skjutsa dit dem.




Grattis till Kusse som tog studenten där hemma idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback