New York tonight!

2011-06-17 @ 14:55:28
Hejhej!

Allt bra här. Hade fullt upp igår när jag jobbade hela dagen, sen åkte jag med familjen och hämtade äldsta killen på sin träning sen åt vi på en restaurang. Föräldrarna tog några glas så jag fick köra hem sen. På motorväg för första gången, i spöregn och åska..Gick ju bra tillslut men hade lite problem när fönstrena immade igen ;)

Ikväll åker jag till New York med granntjejerna. En tjej vill turista runt och vi andra mest chilla och shoppa lite och så.. får se vad det blir, kanske delar vi upp oss lite för jag känner inte för att se ALLT igen.

Ska bli sjukt kul att komma till New York igen!!!!!!!! :)

Jag och mallan för 2 år sen ;)


Kommentarer
Nova

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 08:29:51
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback