Montgomery mall

2011-06-15 @ 00:10:05

Hej!

Idag körde jag killarna till montgomery mall som ligger 15 min från oss. Dem ville köpa godis och hubba bubba, kolla sport grejer och gå runt och kolla in tjejer haha. Jag ville ju shoppa kläder och det var REA på Victoria's Secret (!!) så sa hej då till dem efter 1 min och gick runt själv. Träffade dem varje halvtimme och sa hej. Skönt jobb man har haha.

Igår var det också skönt. Åkte till poolen och låg där och stekte. Killarna spelade basket i vattnet med alla andra barnen som var i och jag motions simmade och solade. Inte allt för ansträngande ;)

På kvällen åt vi krabba här hemma. Var rätt gott faktiskt. Sen gick jag till gymmet med Laura och Vanessa. Vi var lite på maskinerna sen tog vi ett dopp i poolen där med innan vi gick hemmåt.

Måste ju visa bilder från Sushi stället på Tyson's Corner. Jag och Laura åt ju lunch där i lördags. Maten kom rullande på band så tog man bara vad man ville ha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback