hanging with my hostfamily

2011-06-24 @ 04:48:45
Får sms från kompisarna om jag lever, men jag har faktiskt hängt med mina värdfamilj hela veckan på kvällarna! Vi har ätit ute, haft gäster, ätit tårta och kollat på när stora killen spelat stor baseball match. Han var uttagen bland de bästa i hans årskurs för ett speciellt lag i år, så det var den sista avgörande matchen som ägde rum igår. Var kul att se även om 3 (!!!!!!!) timmar för en match är lite långt. Tog mig en promenad i mitten när jag blev för uttråkad :P

På lördag åker vi till North Carolina på semester i en vecka. Hela släkten (inklusive några kusiner i min ålder och en annan au pair) ska med till ett beach hus som mormorn och morfarn hyrt. Ska nog bli kul! Föräldrarna säger att barnen och jag kommer ju säkerligen ha kul iaf..haha.

A juste. Inte nästa vecka när vi är borta men veckan efter ska killarna på läger så dem är borta en vecka och jag är ledig!! Frågan är vad jag ska hitta på då? Någon annan au pair ledig den veckan?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback