Första dagen på sommarlovet..

2011-06-11 @ 15:14:53

Hej!

Igår var första dagen för det andra två killarnas sommarlov. Alla tre killar hade varsin kompis hemma och vi skulle göra några ärenden, äta och sedan åka till poolen. Jag vet inte om mina killar försökte vara coola inför sina kompisar eller något men dem var helt galna i bilen, sex ungar som alla ville höras och synas..Sen visste jag inte vägen heller så dem skulle guida mig, vilket dem kanske inte var bäst på. När man kör på en 4-filig väg och man är i den längst till höger är det ju inte jätte kul att höra, svääng vänster hääär. Men efter lite turer fram och tillbaka, ätit lunch och hoppat i poolen blev det lite lugnare.


Vi var där i några timmar sen åkte vi hem och killarna skulle på något party kl 6-9. Jag bestämde med några kompisar att gå på bio och se Hangover 2. Mamman kom in med en kaninunge som en av katterna tagit och den blödde och såg ut att ha ett brutet ben. Hon ville åka och lämna den på ett djursjukhus och fråga om jag kunde hämta killarna. Suck, så vid 8 åkte jag för att hämta dem. GPS'en hade ingen koll på vart jag skulle så jag fick ringa mamman massa gånger och sedan mamman till killen som hade partyt. När jag äntligen kom tid fanns det ingen parkering så fick snurra runt hundra varv. När jag parkerat var kalaset inne på något konstigt område utomhus med hundratals barn och vuxna, baseball matcher och så stog jag där och skulle hitta mina tre.

Vid 9.30 hade jag iallafall hittat dem och kommit hem igen. Cornelia kom förbi och hämtade upp mig och vi åkte och hämtade Laura och Vanessa och drog till bion. Fick ta en annan biograf eftersom vi missade bion på den första.

Hangover 2 var iallafall jätte kul. Den första var bättre men den här var också väldigt rolig! :)

Idag ska det bli skönt med en dag OFF! Ska till gymmet på Zumba snart sen förmodligen poolhäng om vädret inte bli sämre..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback