I♥NY

2011-07-15 @ 22:40:28

hej!

Igår började jag dagen med lite upptäcksfärd runt Long Island. Var ju tvungen att se det också när jag ändå var där, inte bara Manhattan. Vi tog Lindas bil och drog iväg. Utan riktigt koll på vart vi var (hon har bott där mindre än 1 vecka) så hittade vi ett lyxshoppingcenter vi inte hade råd med någonting i och lite andra små affärer. Vi åt sen lunch på en restaurang innan jag skulle med tåget hem.

När tåget kom in till Manhattan bytte jag till bussen till DC och satt sen på den i 5 timmar. Lite surt då den bara skulle tagit 4 timmar egentligen..mina vföräldrar kom och hämtade mig vid stationen sen iallafall. 

Åkte hem och dushade snabbt innan jag drog vidare på filmkväll med 8 andra tjejer som avslutades på Mcdonald's 02.30..

Nu håller jag på att göra mig iordning för ikväll blir det utgång här i DC! 

CIAO ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback