Nyår & Sunset Boulevard

2011-01-04 @ 12:02:18
Godmorgon ♥

Nyårsfirandet i Oslo blev riktigt bra. Middag med ett härligt gäng. Några norrmän hade med någon surströming till förrätt, alla svenskar hatade det men normännen älskade det. Förutom det så åt vi väldigt gott och hade trevligt. Sedan började folket rulla in och vi glömde äta efterrätten. Drinkar och skumpa. En full takterass med utsikt över hela Oslo och alla smällare vid tolvslaget, tillbaka ner till lägenheten, mer och mer folk dansa dansa. Hade riktigt roligt :)

På Lördagen gick vi på bio och såg Narnia i en jätte häftig salong. Såg ut som en teater typ. Efter det gick vi på ett Café. Mysigt.

Söndagen skulle jag och Hanna upp tidigt och åka tillbaka till Sverige. En kvart innan bussen ska gå kommer Hanna och väcker mig. Panik! packar ner allt och springer. Hann exakt!

Framme i Göteborg några timmar senare gick jag och Johanna en promenad i solen på det isiga Rådasjön och sedan åkte vi in till Göteborgs Operan och såg världens bästa musikalSunset Boulevard. Den måste ni se!! ♥♥♥

Jag & Hannie på Nyårsafton



Kommentarer
hannie

åh! kommer att kunna leva på den kvällen/helgen då alla gråa dagar som vintern kommer att erbjuda;)

nästa gång så blire ferre in GBG!

Lätt den bästa nyårsaftonen ever! <3

2011-01-04 @ 14:23:38
URL: http://gbghanna.blogg.se/
hannie

btw gillar din glittriga slinga som syns där på bilden ;)hahah

2011-01-04 @ 15:55:56
Linnea

Haha erkänn, jag undrar med det. Jag kanske var otrogen och pussade någon annan brud så hon blev lite sne :/

haha Faktiskt tveksamt om gutte tillhör sweden, De pratar ju uppenbarligen inte svenske iaf :D haha

2011-01-05 @ 07:34:37
URL: http://linneaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback