Visum!

2011-02-23 @ 09:29:55
Nu är jag hemma från Stockholm igen.

Typ så här såg min underbara dag ut:

• Gick upp 5.30 tog tåget kl 7 för Johanna skulle jobba.

• Tände av misstag eld på två servetter på när jag väntade på ett Café. Det blev värsta uppståndelsen och det började kastas vatten på mitt bord. 

• Låste in väska + mobil (som man inte fick ha med till Ambassaden) men problem att köpa bussbiljett utan mobil. En extra promenad till nästa station och det fixade sig. 

• Kom till Ambassaden, hade inte tillräckligt med frimärken på kuvertet de ska skicka tillbaka passet i (skulle vara för 67 kr!! Ofta man tror att dem ska vara så dyra?) Fick springa runt i 20 min och leta efter det.. Paniken. 

• Kom in, gick genom säkerhetskontrollen och fick sitta och stirra in i en vägg och vänta i 2 timmar

• Blev uppropad. Intervjun som jag åkt till Stockholm för tog TVÅ MINUTER. Hon fråga vart jag skulle och vilka barn jag skulle passa sen berätta hon lite grejer. Kändes ju värt att åka ända dit.  

• Problem att komma tillbaka utan mobilbiljett.

• Tåget gick sönder när jag skulle hem. Fick åka buss till Varberg. SEEEGT.

MEN, NU HAR JAG IALLAFALL MITT VISUM! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback