Tomte-verkstan

2011-12-23 @ 19:24:14

Hej!

Jullovet har börjat och jag har både bowlat, åkt skridskor och varit vid utomhuspoolen ( uppvärmd alltså) med barnen. Nice! Var 16 plus igår ändå rätt varmt alltså.

Igår var vi på cosi o grillade mashmallows jag och brudarna, mys.

Nu sitter jag o slår in julklappar. Började göra det med killarna till föräldrarna, men killar alltså! Ingen känsla för någonting! Dem tog allt papper virade det runt några varv o sen tejp runt allt. Försökte få dem att göra fina paket men dem fattade inte varför, man river ju ändå bara upp dem så fort man kan.. Suck, bättre att ha julklapps inslagning med mamma!

Nu sitter jag själv i mitt rum med en miljonklappar. Ändå rätt nice, sitter på mitt rum med musik och pappan kör barnen och fixar. Skön jobbdag;)

Smidigt att vara förälder i USA, köp allt på internet, få det hem till dörren, ha en Au Pair som slår in allt ;)

Idag är morfars födelsedag! Grattis :)

Nu kommer Johanna och Frida om några timmar!! :D


GOD JUL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback