December

2011-12-02 @ 00:54:47
Nu var December här och nu har vi fått en sådär kall vecka igen. Man kollar ut, solen skiner och man tror att det är varmt men nää. Stör mig lite för i Söndags var det 22 och idag 4 celsius..

Har jobbat extra mycket för att pappan varit bortrest så blev en del sena körningar. Killarna var lediga i måndags också så då jobbade jag hela dagen till sen kväll. Förutom att jobba har jag hängt med Kajsa, Cornelia och Johanna såklart. Varit på PF change och ätit, varit i Georgetown och shoppat/lunchat, haft filmkvällar mm.

I helgen direkt efter att vi kom hem från NC duschade jag och bytte om snabbt och drog med de andra tjejerna ut. Sov sedan hos Cornelia och på söndagen åkte vi in till Adams Morgan för att äta på IHOP (pannkakshus).

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, jag slutade redan vid 5 för att pappan kom hem med flyget då. Så ska chilla tills de andra slutar sen blir det häng någonstans.

Hoppas allt är bra med er! ♥


Georgetown Cupcake - igår





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback