Wedding

2011-04-30 @ 05:19:26
Total bröllopsfeber här. Det började med att familjen här gick upp kl 04.00. Eller ja, mamman och dottern gjorde sig ordning för att åka iväg och pappa satte på tv'n nere. Killen sov. Dem knacka på min dörr om jag ville med, men hade ju precis gått och lagt mig kändes det som. Vem går upp kl 4 frivilligt liksom? Kl 05 satt dem hemma hos några vänner, åt kakor och kollade på bröllopet med tiaror på sig. HAHAHA.

Sen har dem kollat på bröllopsgrejer på tv'n HELA dagen. Jag kom hem och satte mig och kollade med dem kl 6 till nu 11. Har sett kyssarna, en miljon gånger och hört om varje liten detalj noggrant. Missade iallafall inget trots att jag inte såg det live imorse.. Man kan verkligen tro att det är USA's prins som gifter sig..

Väldigt fina var dem iallafall!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback