Count on me

2011-04-13 @ 20:19:29
Imorse fick jag nästan köra bil. Nannyn kunde inte jobba och det blev lite panik här men sen körde mamman tillslut ändå. G skulle till sjukhuset så jag satt där och vänta mellan 8-11. Dog av uttråkighet medan jag kollade in alla barn med olika fel som var där för terapi och träning. Mycket som kan gå snett alltså.

Helt onödigt att jag åkte med dit ens. G gick in genom en dörr och kom ut 3 timmar senare. Mamman hämtade oss och körde honom till skolan sen var hon ju tvungen att köra hem mig igen, vilket blev ytterligare 40 min.

Kul förmiddag..

Nehe ska man göra idag då? Söka till Idol kanske? ;)



Kommentarer
mallsan

LÄTT att du ska söka!! mamman verkar ju crazy.. men tänk på barnen som måste stå ut med henne 24/7 typ. du får se till att uppfostra dom så dom inte blir lika galna ;) pussipuss!

2011-04-13 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback